Assalamualaikum… Hello, everyone… Do you
guys know what is AGM??? Seriously you don’t know??? How sad… Actually, I don’t
know either… Hahahah…. Terajang jugak kang… Actually, AGM is Annual Grand
Meeting kot… AGM ni berlangsung pada Selasa, September 17, 2013… Okay so far???
Krohhh… Zzzzz…
Kat Perak ni ada persatuan ikut kos
memasing… So, since I’m in last semester in Perak (I hope so… Amin…), maybe
this is the last time to have this meeting… Okay, actually nothing much to say…
Just I am going to say that I have been voted
as one of the AJK… Grrr… I hate it… Is it glamorous enough??? No… I don’t think
so… Aku x suka pegang any jawatan sebab aku pemalas nak buat kerja… So, I hope
MARSA semester ni x aktif langsung… Xde event langsung… Kejam x??? Heheheh…
Dorang pon satu… Tak serik-serik nak lantik aku jadi AJK… AJK logistic pulak
tu… Banyak kejenya… Nyampah… Sumpah nyampah… AKu x nak jawatan… Aku bukannya
top students… Aku kena focus study for this very last semester… Tapi nak buat
macam mana pulak??? Dah diberi tanggungjawab, terpaksa je la pikul… *muka sedih
a.k.a. muka mintak penampar…
SO, my last hope is MARSA tak aktif… Okay,
bye…
P/S: Semester depan, korang nak aktif macam
mana pon, aktiflah… Heheheh… :)

padan muka..hahahaha
ReplyDeletediamlarh...harap2 x aktif...hahahah... :D
ReplyDelete